Thursday 8 March 2012

Tempat yang ingin aku pergi 1 hari nanti .. klu mampu


KAABAH = RUMAH SUCI ALLAH


Dalam banyak - banyak tempat dalam dunia ni .. jika aku berkemampuanlah , tempat pertama aku nk pergi adalah Kaabah . Kalau boleh aku nk pergi dengan parents , adik - beradik dan suami ( amir farhan ) inyaAllah . Mesti seronok dapat beribadat & melawati tempat2 yang ada nilai sejarah dekat mekah . 


cantik & tenangkan


Selain kaabah , aku suka pergi kat tempat - tempat yang tenang , nyaman & sejuk mcm kt dalam gmbr kat atas ni . Aku teringin nk pergi switzerland , paris or korea . Aku suka tengok gunung , salji , air tasik ,pokok-pokok & bunga . Aku suka tengok pemandangan . Tapi kekasih aku ( amir farhan ) insyaAllah bakal suami aku ni tak suka tempat - tempat sejuk sebab dia tak tahan dengan suhu sejuk . Tapi aku memang suka sangat tempat - tempat mcm kt pic atas ni .. tempat tu pun nampak klasik & tak sibuk .. 


Aku selalu berangan nak main salji .. golek - golek kt salji , wat patung salji yang bulat - bulat tu , main ski .naik cable car.. tak pun aku kt padang yang dipenuhi bunga yang warna - warni .. aku boleh cium bau bunga tu .. lepas tu aku selalu berangan aku berkayak kat tasik & tengok angsa .. klu jadi kenyataan memang seronok 





seperti anganku

seronokkan

No comments:

Post a Comment